Veel gestelde vragen
1. Kan ik een bestelling als cadeautje naar iemand versturen?
Ja dat kan zeker! Wat is er nou leuker dan een ander blij maken met een eigenzinnig cadeau. Vul bij Je gegevens je eigen adres in en het adres van de ontvanger bij verzendadres/Levering en/of tevens in het opmerkingsveld. Wij zorgen ervoor dat het cadeau bij de ontvanger wordt thuisbezorgt. En natuurlijk pakken wij het eigeninnig in! Doe er nog een persoonlijke berichtje bij, dit kan in het opmerkingsveld. Heb je andere wensen, laat het ons weten: info@eigenzinnigpapier.nl.
2. Hoe berekenen jullie de verzendkosten?
Aan de hand van de tarieven van PostNL.
3. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
We streven ernaar je bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen te verzenden. Bij drukkere perioden kan dit uitlopen. Bestel je gepersonaliseerde artikelen, dan kan er een afwijkende levertijd gelden.
4. Hebben jullie ook cadeaupakketten?
Jazeker. Wij maken voor veel organisaties, instellingen diverse pakketten. Ook personaliseren is mogelijk bijvoorbeeld een naam op het artikel te zetten. Erg mooi en persoonlijk om weg te geven. Vraag naar de mogelijkheden, wij helpen je graag. Alles is prachtig ingepakt en klaar om weg te geven.
5. Wat als ik niet tevreden ben?
Wij geven om onze producten en doen ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor vervanging.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@eigenzinnigpapier.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.